۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۰۰

حجت الاسلام قربانپور:

فتح خرمشهر نماد یاری خداوند به رزمندگان جبهه مقاومت است

فتح خرمشهر نماد یاری خداوند به رزمندگان جبهه مقاومت است

اراک- مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: فتح خرمشهر مظهر نصرت خداوند برای رزمندگان جبهه مقاومت بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت الاسلام صفر قربان پور، با تبریک سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت و پایداری افزود: خرمشهر که در واقع خونین شهر شده بود نماد مقاومت و پایداری جبهه حق علیه باطل و دفاع مقدس است .

وی اظهارکرد: خرمشهر در برابر متجاوزان ۳۵ روز پایداری و مقاومت مستقیم انجام داد و رزمندگان دوران دفاع مقدس برای حفظ آن شهر از جان خود مایه گذاشتند.

وی ادامه داد: تهاجم جهانی علیه خرمشهر با دست صدامیان موجب شد که در ۴ آبان سال ۱۳۵۹ بعد از ۳۵ روز مقاومت، آن شهر به اشغال بیگانگان درآید لیکن هیچگاه از ذهن رزمندگان خارج نشد، لذا رزمندگان دفاع مقدس با فرمان امام خمینی(ره) و حضور چشم گیر مردم ولایتمدار، عملیات بیت المقدس را طراحی کردند و بالاخره در روز سوم خرداد با نصرت الهی بعد از ۵۷۸ روز اشغال، خونین شهر مجدد آغوش خود را به روی فرزندان آب و خاک جمهوری اسلامی گشود.

حجت الاسلام قربان پور تصریح کرد: به فرموده امام خمینی(ره)خرمشهر را خدا آزاد کرد و نماد نصرت خداوند شد و پرچم جمهوری اسلامی مجدد بر بام مسجد جامع این شهر نصب و محل اقامه نماز فاتحان اسلامی شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان داشت: آنچه که مهم است ایستادگی ملت و رزمندگان دفاع مقدس و مقاومت رهبر انقلاب اسلامی با امید نصرت الهی است که به دلیل استحکام ایمان در قلوب مومنین رخ داده است، بنابراین فتح خرمشهر مایه عزت انقلابیون و مبارزین و مایه ننگ و خواری جبهه استکباری شد و اگر صدام راستگو بود باید کلید بصره را تقدیم می کرد که آن را هم انجام نداد.

کد خبر 2759326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha